neljapäev, 29. august 2013

Teede kvaliteedist, ettevõtja vaatevinklist
Jaanus Ajaots
On palju põhjusi, miks ma toetan valimisliidu Minu Oma Vald nimekirja. Vahest üks suurimaid on see, et viimase volikogu koosseisuga (mille enamus kuulus Minu Oma Valla nimekirja) on olemas võimalus mõistlikuks koostööks nii Nissi valla ettevõtjatel kui ka MTÜ-del.
Mulle kui põllumehele on alati oluline olnud teede korrashoiu teema. Sellest ja võimalikest koostööpunktidest natuke räägiksingi.
Seni on volikogu ja vallavalitsuse poliitika olnud eurotoetuste jagamine vastavalt prioriteetidele. On selge, et meie kõige enam kasutatavad teed seisavad korrashoiu nimekirja tipus. Nii ongi, et tähtis on säilitada hea kvaliteet ennekõike keskustes ja loomulikult ka bussiringidel.
Osad küla- ja põlluvaheteed, mis kuuluvad vallale, on jäänud seni tahaplaanile, täpsemalt  põllu ja metsamaade teenindamise teed. Muidugi napib ka raha, aga seda läbimõeldum peaks planeerimine olema. Ettevõtjana suhtlen pidevalt valla juhtorganitesse kuuluvate inimestega ja olen olnud ka valimisliidu Minu Oma Vald programmi koostamise juures.
Koostöökoht põllumeeste ja muude ettevõtjatega on paika pandud: järgnevaks neljaks aastaks vaadatakse teede renoveerimise strateegiad üle ning pannakse enam rõhku ka sellistele teedele, mille heast kvaliteedist sõltub ka valla ettevõtete käekäik. Mina usun, et see on oluline kõigile Nissi valla elanikele, kuna hästi edenevad ettevõtted loovad kohalikele uusi töökohti.

Kuna ametnikel võib aeg-ajalt puududa täielik ülevaade, siis üheks võimaluseks on iga aasta vallavalitsuses kokku istuda ning teede kvaliteet üle hinnata. Kui valimistel saab enamuse häältest Minu Oma Vald, siis olen veendunud, et koostöö ka selles valdkonnas on tulevikus tõhus ja tulemuslik.